WAKING UP

Vaknade för en timme sedan ungefär, kunde inte somna om så det var väl bara att gå upp. Idag ska jag in till Råå och handla mat med Marcus sen skulle jag nog vara med Malin men jag vet inte om jag ringer henne och ställer in det, jag är så hemskt trött idag! 
    Men jag hann aldrig berätta om igår, det var riktigt kul! Det var Karolina, Caroline, Matilda, Christian, Ellinor och jag. Vi tog båten över till Ven halv tolv och gick sen upp mot cycklarna. Alla tandem cycklarna var uthyrda så vi fick ta vars en istället, fast det hade jag tänkt från början hade inte vågat något annat. Vi fick vänta ett tag på Ellinor, vet inte vad som hände med henne men hon pallade iallafall inte gå dit tills vi var där så istället fick vi vänta på henne.. Det tog ett tag men tillsist kom vi iväg, det var riktigt kul, redan efter fem minuters cykling höll Carro på att trilla ner för en slätt eller vad man ska kalla det och rätt ner i havet. Men hon klarade sig som tur var. Vi satte oss och fikade en bit på vägen och sen fortsatte vi cykla rundor lite på Ven, det är jätte fint när man kommer ut så som vi gjorde och bara cyklade oxh inte hade någon direkt destination. Vi bara cyklade, hur kul som helst. Tillsist fick vi bege oss till Kyrkbacken för att grilla, så tyckte jag att när jag ändå var på Ven ville jag ju helt klart hälsa på min Charlie. Så jag tog med mig Ellinor och gick dit, fick träffa på Armani också, han är så go haha, jätte kelig var han och jätte stor. Sen blev gick timmarna tyckte jag, helt plötsligt var klockan åtta och vi packade ner allt och började bege oss till båten och här sitter jag nu. Så tråkigt att sånna roliga grejer tar slut så fort.. Men om en timme så åker jag och Marcus till Råå för att handla mat som sagt, roligt, roligt.

// EJN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0