IGNORANCE

Godkväll alla mina kära läsare. Denna veckan flyter ju inte på direkt, en minut är som en hel timme, helt sjukt. Igår skämde jag ut mig rätt rejält, först när jag skulle äta lunch valde jag att inte ta med mig någon och tog istället knäckebröd med keso, jag sätter mig ner för att äta och jag slår till ena knäckebrödet med handen. Den ligger en bit ut från tallriken så hela knäckebrödet för en 360 graders volt och all keso bara åker åt alla håll och kanter bland annat ner i en killes kaffe.. Han bara glodde på mig hahaha, skit pinsamt. Sen så när jag satt där och åt så var där fyra stycken andra, inga från min avdelning men folk som jag ändå vet vem dem är för dem är på samma våning. Iallafall så sätter dem sig efter ett tag och snackar om ko ögon och att dissikera dem och grodor, maskar tog dem också upp och jag bara måste vi prata om detta.. jag äter. Så säger den ena killen som tror han är så jävla snygg, cool och är så äckligt ful och stöddig;
- "Ja, vi pratar om detta senare.. Ellinor är så äckelmagad så vi kan inte prata om sånt nu."

Ursäkta?? Vem är inte det?! Hade jag kunnat prata om koögon och sån skit när du sitter och äter då? Nej skulle inte tro det, så säger han det på ett sätt som att han känner mig! Han vet vad jag heter det är allt.. Men så svarar jag då tillbaka;
- "Mmm jag äter faktiskt så jag vill inte höra på sånt där.. men precis som att du inte är det då?"
- "Nej jag är inte äckelmagad på det sättet, jag är mer på andra saker.. *paus* men sånna saker ska vi inte prata om här."

Så ler han sånt örkigt leende, öhhh jag dör på honom. Han är så j*vla äcklig!! Seriöst jag fick bara upp sånna porrbilder och sånt i huvudet när han sa så och log sånt leende mot mig.. öhh!
    Fast nu ska jag gå och duscha sen ut en lång runda med Dixie innan jag går och lägger mig.

// EJN

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahahaha, jag blir så glad när jag läser det, haha!!!

Keso i kaffet, nytt mode??? :P

Kram

2010-07-28 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0