CIRCUS

Jag har inget speciellt för mig just nu så jag tänkte att jag kan ju berätta om min dröm som jag drömde inatt haha sickness det där. Jag tycker inte jag behöver ge ut namnen på alla folk i drömmen för det var nämligen så att det var två som gifte sig i min dröm, två killar. En gammal klasskamrat till mig som är lika gammal som mig och en annan gammal klasskamrat som är ett år yngre. Dessa två gifte sig iallafall i en kyrka och inte vilken som helst, utan just den kyrkan som Ross (i Vänner) skulle gifta sig i med Emelie men då han råkade säga Rachel vid altaret. Iallafall där gifte sig då dessa två men den ena av dem var inte helt trogen mot den andra utan han och jag vi var väldigt kära i varandra och väldigt nära vänner men vi vågade aldrig göra något åt det. Men efter att dem sagt ja till varandra så hamnar vi hemma hos Josefines gamla hus och där är då bröllopsfesten och detta huset ligger nu mera vid stranden hahah.. Iallafall så är det hur mycket folk som helst och efter ett tag när dem flesta har gått från stranden för det var där alla var så tar jag då och går ner mot vattnet med han jag är kär i. Okej?? Detta blev jobbigt helt plötsligt vi kan kalla han jag är kär i Mattias och den han gifte sig med kan vi kalla Robin. Iallafall så går jag och Mattias ner mot havet och vi säger inte ett enda ord men det finns en sån sjuk spänning mellan oss, men vi gör aldrig något vi pratar inte ens med varandra men sen tar jag hans hand och vi kysser varandra. Vi sätter oss på stranden och stannar där tills rätt sent, till sist börjar jag frysa så han ger mig sin tröja och hör och häpna tröjan är av får ull, ni vet den är sån lockig tup och så har den en huva med öron på HAHAHHAAH! Men jag var totalt över exalterad över denna tröja så jag tar den på mig och vi börjar gå tillbaka mot huset fast såklart så tar vi den långa vägen, helt plötsligt bakom mig så ser jag mina klasskamrater, JA! ALLA! Peter och hans äckelgäng och en massa andra folk, bland annat då Robin också som då har sätt allt detta. Så jag och Mattias börjar gå fortare, och han ger mig sin skinnjacka så att ingen ska se att det är jag och jag springer åt ett håll och han springer åt ett annat. Helt plösligt träffar jag på Linnea Pernet och jag kastar tröjan och skinnjackan och säger åt henne att om någon frågar efter mig så har jag inte varit med Mattias. Hahah sån uppståndelse det var för detta och vi bara sprang och sprang, sen var vi båda tillbaka på festen och mina klasskamrater hade vi skakat av oss för länge sedan. Bröllopsfesten fortsätter som vanligt, ingen av oss säger något till varandra och det slutar med att vi tittar på en teater där dem sjunger och kör opera.. Mattias fortsatte att vara gift med Robin och vi sågs aldrig igen efter den dagen.
    Så sick dröm?! Hahaha eller det är bara jag? Lite sorligt ändå, att två stycken är kära och han gifter sig med någon annan, en kille dessutom! Det var helt sjukt när jag vaknade, ni ska bara veta vem Mattias och Robin egentligen är!! Det är ju "cover" namn om ni inte förstod det haha. Nu ska jag däremot ner och laga mat, hoppas ni tyckte det var lite underhållande att läsa om min dröm, fast ni skulle sätt den som jag gjorde. Som en film genom mina ögon, helt random.
    Men allvaligt lixom, varför drömmer jag om mina klasskamrater? Uhh..!

// EJN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0