FREAK OUT

Var och handlade tidigare idag, utan Marcus, helt plötsligt skulle han inte med. Så jag sticker dit själv, tar en korg och handlar det jag ska, betalar och går till busshållsplatsen och åker hem, väl hemma så sätter jag in allt och går upp och sätter mig och läser en stund. Nu under kvällen när jag skulle laga mat kom Marcus och frågade mig när affären stänger, klockan fem svarade jag hur så? Då säger Marcus;
- "Jag bara undrade för du köpte aldrig någon Coca Cola.."
- "Nä, men du bad mig aldrig jag trodde du hade det."
- "Nää! Det hade jag inte, jag trodde det var underförstått."

Vadå underförstått?! Vad menar han med det, är det ens ett ord?!`Men konversationen slutar med detta..
Jag - "Jasså det var det? Men hur ska jag veta att läsken är slut när jag inte dricker läsk? Hur ska jag veta det då??"
- "Ja men jag har ju ingen läsk kvar i mitt rum ju!" 

Hahah jag blir så trött på honom när han gör så, får sån jävla huvudvärk på den ungen. Jo för jag lever ju i hans rum och går in och räknar hur mycket Coca Cola han har kvar!! Mamma och pappa kommer hem på onsdag för dem ska på fest över på Ven så jag sitter och överväger om han ska släpas med dem till Simrishamn. Men sen så är det en trygghet att ha någon annan här än bara mig själv och tv:n. Plus att den filmen jag och Malin såg för några veckor sedan ger mig fortfarande kalla kårar.. Så det lutar åt att han får stanna ändå haha.

// EJN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0