WHY WON'T WE TRY

Ikväll blir en lugn kväll hoppas jag, gårdagen sög och rent ärligt så sög denna dagen också.
    Morgonen idag var värst asså jag trodde jag skulle smälla av i köket på jobbet, när jag gick för att hämta mina grejer i kylen såg jag att min fil inte var där.. och då tänker jag att äh, någon har flyttat den men nej den finns inte någonstans i kylen. Då stänger jag kylen tar ut mina knäckebröd och går mot skärbrädan och där står den! Min blåbärsfil och jag tänker någon har tagit ut den idag av misstag och sen bara struntat i att sätta in den igen. Nej fel gissat igen den har stått där sen igår eftermiddag, vid middagen igår så var jag uppe i köket och då hade ingen rört min fil men jag var inte där under fikan så någon jävel har ställt ut den och sen bara struntat i att sätta tillbaka den i kylen igen! Jag vet att den har varit ute sedan dess för den var inte kall när jag kände på den. Men så en av dem som jobbar där, Lilian, försöker då med "jaa men dem visste kanske inte att det var någons.." Nähä?!? Det står ELLINOR NILSSON på varenda liten bit av det där filpaketet! JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!! Jag trodde jag skulle ställa mig där och bara dampa ihjäl på exakt alla. Men jag satte mig bara istället och åt mina två knäckebröd. Inkompetenta idioter man jobbar med, fy f*n.  Hahah det är bara fil men det är min fil, ge f*n i den! 
    Som sagt så blir kvällen lugn och så ska jag lägga mig så tidigt som möjligt så jag får lite sömn, imorgon bär det av till Ven med the fantastic five, antagligen Christian också hahah, men han får inte vara med i den gruppen.

// EJN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0