100713

Det var några dagar sedan, ber om ursäkt till dem fyra till fem personerna som läser min underbart fina blogg (känner ni ironin där). Jag har inte gjort något vettigt idag mer än att jag gick upp, bäddade min säng och övningskörde nu under kvällen med pappa. Jag gjorde bort mig en eller två gånger men vem har sagt att jag är perfekt? Pappa och jag körde vilse ett tag också, skyller mest på mig själv eftersom att jag sa att jag vet vart jag är, totalt stolt och pappa bara, okej.. Vi körde runt i ungefär fyrtio minuter, men vi bara tramsade då, tydligen hade vi kört in i "Hells Angels" håla där dem håller till, enligt pappa och bilen som körde bakom mig nästan alla dem fyrtio minuterna var några av dem i det gänget. Hahah jag skrattade så det gjorde ont, han var riktigt rolig.. förvånande faktiskt för han brukar inte vara så tramsig.
    Saknar honom, han är på Ven så mycket nu med jobbet och allt, det blir till och med helger. Men inte denna helgen men nästa så ska jag packa väskorna och efter att ha jobbat klart i Malmö på fredag eftermiddag tar jag tåget med Marcus (för han får ju inte vara ensam hemma hahah) till Simrishamn och överraskar både dem och farmor och farfar. Det var så länge sedan jag var där, det är mitt smultron stället Simrishamn. Varför jag inte åkt dit nu på hela sommaren.. fråga mig inte. Jag ångrar mig lite att jag valde sommarjobbet under mammas och pappas semster veckor men vi ska ha det riktigt kul i sommar. På söndag bär det iväg till Stefan och Krister "showen" men familjen och såklart farmor och farfar. Andra året i rad nu faktiskt så det ska bli extremt roligt. Sen ska vi även till Eva Rydberg lite senare i sommar, plus en sån Standup grej i närheten av Simrishamn. Fast den är bara med mamma och pappa, antagligen fler men jag vet inte säkert.
    Sen ska vi ju inte orata om alla karnevalerna som börjar nu efter varandra, det gillas! Tommen opp! Landskrona karnevalen kommer först nu, ska bli riktigt kul. Vet inte om jag ska dit på torsdag, jag ska in om stan ändå för att skriva upp mig på fler körtider så jag drar väl med mig någon dit då. Fredagen är det redan planerat, under dagen är det Väla med mina gaylövare som gäller, vi fick inte släppa fötterna efter oss tydligen för vi ska hinna hem och sola näsorna ett tag innan vi drar in dit på kvällen. Erik Grönwall på fredagen, det ska ses vare sig jag får stå där själv eller inte! Fast isåfall har jag Ellinor. Lördagen är det Erik Saade, ska ta med kameran så jag kan få tag på lite fotton till Amanda, hon är ju helt nerkärad i honom, visste ni det? Det är så dulligt, när vi pratade i telefon för någon vecka sedan berättade hon att hon sätt honom på en festival i Dalarna och jag svarar bara okej va kul. Men hon blev lite besviken på mig att jag inte var mer entusiastisk över det, så vi fick ta om den lilla delen av konversationen. Fick då spela jätte avundsjuk. ÅHH!! Jag vet ärligt inte varför jag skriver detta, tror jag saknar henne.. Alexandra också för den delen men henne har jag sätt hela sommarlovet hitills. 
    Ber om ursäkt, inlägget skulle inte bli så hemskt långt. Nu ska jag iallafall gå och lägga mig, hörs imorgon jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0