SLEEPLESS

Frågor
Testet börjar: 23:59
Fullständigt Namn? Ellinor Jennifer Nilsson
Vart bor du? Glumslöv
Bor tillsammans med? Beror på, antingen med mamma, pappa och lillebror. Annars flyttar jag in då och då hos Amanda, då är det en mamma, två katter, två tvillingar och en mellan syster och min Amanda såklart
Färg på ditt hus? Mitt är gult
Hus eller lägenhet? Hus
När är du född? - 19 mars 1992
Klass(en)? - Suger
Vilket år tar du studenten? - 2011
Något jobb? - Malmö, Infra Nord och ett annat på g
När gick du upp i morse? - Klockan nio vaknade jag men gick inte upp förrän tio
När ska du sova? - Så fort jag bara kan
Duschat idag? - Ja
Kramat någon idag? - Nej
Pussat någon idag? - Min kudde (gälls det) haha..
Vad har du ätit idag? - Massor
Dagens klädsel? - Jeans shorts som är höga i midjan, slapp svart tröja till det och ett par ballerina, snygg och enkelt
Dagens smink? - Maskara
Dagens sötnos? -
Dagens roligaste? - Pappa och den där reklamen om ost som säger "smaken sitter i hålen" hahahah den är så jävla grym
Har du många vänner? - Ja det tycker jag att jag har
Vem kramade du senast? - Rebecka
Hur många har du varit otrogen mot? - Ingen
Har du pojk-/flickvän? - Nej
Vem pratade du med i telefon senast? - Någon som hette Roger eller något och sökte pappa
Vem fick du senast sms ifrån? -

FAVORIT:
Program? - Gossip Girl, One Tree Hill, Desperate Housewives, Grey's Anatomy, Ugly Betty
Låt? - Jason Mraz - Sunshine Song
Färg? - Blå
Stad? - Stockholm
Land? - Frankrike
Ämne i skolan? - Engelska och såklart matte och tyska..
Människa? - Mina vänner är mina favoriter!

SISTA:
Gången du spytt? - Det minns jag inte
Gången du grät? - I telefonen med Amanda
Gången du var i Göteborg - 09' (bara måste göras om tjejer)
Gången du var i Stockholm? - Minns inte men jag har varit där, med husvagnen.

VILKET:
Svart eller vitt? - Svart
Hund eller katt? - Hund
Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda helt klart, går inte att välja
Tvspel eller datorspel? - Måste bli dator, Sims 3 är så beroende framkallande när man väl börjat
Big Brother eller Paradise Hotel? - HAHAH INGET!
Blont eller svart hår? - Blont
Har du blåa ögon eller bruna? - Blå/Gröna
Choklad eller lakrits? - Choklad
Göteborg eller Stockholm? - Göteborg
Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
Coca cola eller fanta? - Fanta
Pizza eller kebab? - Pizza
Randigt eller prickigt? - Randigt
Älska eller älskas? - Båda
Leva eller dö? - Leva

VILKA:
Personer du älskar? - Mina vänner
Personer du hatar? - Jag hatar ingen, jag tycker det är så starkt ord, visst man anväder det ibland men nej, ogillar så finns det några
Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - Oj nu ska vi se..
Glassar du ätit på en dag? - 2
Festivaler du varit på/ska på detta året? - 3 vad jag vet
Gånger du haft minnesluckor? - Jag minns inte..
Gånger du varit hög? - HAHA, alltid
Personer du saknar just nu? - Amanda och Alexandra såklart
Gånger ditt hjärta brustit? -

VEM:
Ska du träffa imorgon? - PG
Sjöng du senast för? - Min dator
Hade du senast en msn-konversation med? - Minns inte
Spelade du tvspel med senast? - Rebecka, Alexandra och PG men det var hur länge sedan som hellst.
Vem vill du ta med på en romantisk resa nu? - Svårt val där
Vill du kasta en sten i huvudet på? - Finns ju alltid någon som skulle kunna behövas banka in lite vett i skalen på
Förtjänar att dö? - Folk som mördar andra men inte annars!!
Är söt? - JAG!

VAD:
Gör dig glad? - Mina vänner är bra på det
Gör dig ledsen? - Som när folk reser iväg utan mig.. syftar absolut inte på Amanda där bland annat
Vill du helst göra nu? - Sova
Önskar du att du slapp ? - 100 graders värmen i mitt rum och att återvända till min klass i mitten av augusti någon som vill byta plats med mig
Vill du ha nu? - Ett stort glas is kallt vatten
Önskar du dig i födelsedagspresent? - Nästan mer än ett år men om vi nu ska vara så så vill jag ha nya ipod hörlurar, en ny mobil telefon
Längtar du till? - Det är sommarlov nu ska man njuta så jag längtar inte till något, speciellt inte när jag ska tillbaka till den där klaustrofobiska skolan som bara är helt underbar..
Tycker du om dina betyg? -
Ångrar du i ditt liv? - Har jag något val isåfall??
Är det bästa som hänt dig? - Vet inte
Hur mycket är klockan? - 00:30 (ja jag är långsam när jag gör sånna här tester)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0