GODMORGON

"Efter regn kommer solsken." Tur är väl det för jag hade riktigt tråkigt igår, hade inget att göra och jag kände verkligen inte för att gå ut i regnet. Idag har jag lovat mig själv att jag ska städa mitt rum rejält, det ser för jävligt ut här plus att jag ska plugga lite, ikväll blir det nog en runda med pappa igen och sen ska jag till Antonia ett tag och hämta min jeans jacka och lite annat jag glömt där, sen på kvällen ska jag till PG såklart. Vad annars? Ha en underbar dag så skriver jag mer senare. Fast nu börjar vi med en stor mysig frukost framför en bra film.

// EJN


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Låter som du har en härlig dag framför dig:)

o förresten har sett färdigt på 7 pounds nu, tack för lånet, var mkt bra :D

2010-07-14 @ 11:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0