DESTINATION ANYWHERE

Långt bort härifrån ska jag, ven snarare, imorgon bär det av halv tolv om jag inte minns fel. Nu ska jag sova några timmar så jag kan vara hyffsat pigg imorgon, jag orkar egentligen inte men jag träffar inte dem så jätte ofta så jag hänger klart på, det kommer bli jätte kul! Vi ska hyra cyklar och cykla runder hahah undrar hur det ska gå med tanke på att jag kan knappt ens cykla till Rebecka från mig utan att bli anfådd.. jag måste ut och träna!! Sen hoppas jag faktiskt vi kommer hem en lagom bra tid så jag kan få sova mera jag är så slut i hela kroppen, har riktigt ont i ögonen nu också så detta blir sista för idag. Hörs innan jag åker imorgon, sov gott, dröm sött, dröm om alla småkryp du mött!

// EJN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0